Selamat Datang ke Laman Blog PKG Jasin

Tuesday, December 10, 2013

Meja Bantuan 1BestariNet

Mohon kerjasama pihak sekolah melaporkan semua aduan berkaitan permasalahan 1BestariNet ke meja bantuan 1BestariNet untuk tujuan tindakan dan rekod pihak yang bertanggungjawab. Laporan boleh dibuat melalui beberapa cara iaitu:

1. Telefon kepada meja bantuan 1BestariNet di talian 018-799 8787
2. Emel aduan ke moesupport@ytlcomms.my
3. Mengisi maklumat aduan di portal https://1bnselfcare.yes.my.
    Id : Kod Sekolah
    Kata laluan : Fr0gasi@

Jika pihak sekolah tidak dapat menghubungi salah satu cara di atas, aduan boleh dihantar secara terus melalui emel ke pmo.operasi@1bestarinet.yes.my atau menghubungi pegawai PMO untuk bantuan.

1. Connectivity dan Content Filtering:
     a. Nombor Telefon : 018-7997917 / 018-7997901 / 018-7997905 / 018-7997904
     b. SMS : 019-2896605 / 019-2239302 / 019-2239261 / 019-2239245

2. VLE
     a. Nombor Telefon : 018-7997914 / 018-7997900
     b. SMS : 010-4016605 / 010-4006605

3. Dongle
    a. Nombor Telefon : 018-7997914 / 018-7997902
    b. SMS : 010-4016605 / 019-2426605

4. 1BRIS
     a. Nombor Telefon : 018-7997915 / 018-7997906
     b. SMS : 019-3596605 / 019-2836605

Perhatian : Catatkan nombor tiket aduan bagi setiap masalah yang anda laporkan dan maklumkan segera kepada PKG Jasin.

No comments:

Post a Comment